Onthulling nieuwe huisstijl Hy-pe
Vanmorgen hebben wij op de Trade Fair in Aalsmeer de nieuwe huisstijl voor Hy-pe op feestelijke wijze onthuld!
Hy-pe heeft zich inmiddels bewezen als een bestendig Europees plantenmerk; een begrip in de markt. Om het merk naar een hoger niveau te tillen heeft Hy-pe een nieuw uiterlijk gekregen passend bij de tijdsgeest en het segment kopers die zich aangetrokken voelen tot Hy-pe planten.
De stijlvolle pot, een onderscheidend etiket en exclusieve hoes en doos (allen gemaakt van duurzaam materiaal) zorgen ervoor dat deze hortensia's opvallen tussen de massa. De branding benadrukt het unieke karakter en de kwaliteit van elke Hy-pe hortensia en laat zich net als de planten in één woord vangen: WOW!
Hy-pe hortensia's zijn krachtige persoonlijkheden. Ze excelleren qua uiterlijk, maar dit gaat altijd gepaard met een sterk innerlijk. Voor ze het predicaat Hy-pe mogen dragen worden de planten aan een strenge selectie en keuring onderwerpen zodat Hy-pe garant staat voor 100% kwaliteit. De Hy-pe planten worden door Sjaak van Schie B.V. geselecteerd bij de beste hortensiaveredelaars van de wereld en geproduceerd door gecertificeerde kwekers die behoren tot de Europese top van hortensia-aanbieders.
Hy-pe: It's all about being original and unique!
Hy-pe: It's all about being original and unique!